8 Mayıs 2014 Perşembe

Seraphina (Seraphina, #1)

Düşman iki ırkın arasında kalmış genç bir kız, şüpheli bir cinayet ve entrika dolu bir serüven.

Kitabın arka kapağında "Fantastik kitap okuyucuları bu kitabı bir solukta okuyacaktır." şeklinde bir yorum var.

Açıkçası hiç alakası yok. 10 gündür direniyorum ama artık bıraktım daha fazla ilerleyemiyorum. Bence fazlasıyla sıkıcı, hiç akıcı olmayan garip bir hikaye var ortada. Kitaba ilk başladığımda paldır küldür ejderha dünyasına atıldığımı hissettim. Kitaba özgü bir sürü kavram var ama ne olduğunu anlayamıyorsunuz, yazar açıklama gereğini de duymamış. Ya da ileride açıklayacak ama ben hiç göremeyeceğim :D

Aslında ben böyle kitapları severim, bilim kurgu ve fantastik kurgu favori türlerimdendir ama bu sefer olmadı. Sanırım ilk kez bu türde bi kitabı bitiremedi  ve yarım bırakıyorum. Ama artık yeter dedim, yeni bir şeyler okumam lazım, yıllık okuma hedefimde zaten fiyaskoyum dedim ve kitabı an itibariyle bırakıyorum.

Şimdi elimde sıcak sıcak gelen siparişim Sadık Hidayet'in yazdığı, Behçet Necatıgil'in çevirdiği Kör Baykuş var. Bu arada D&R'da inanılmaz indirimler var, kitap kurtlarının kaçırmamasını öneriyorum. (Hayır, D&R'dan reklam için hiç bir ücret almıyorum :D) Bu hızla kitap almaya devam edersem, batmam yakındır. Amaan, atın ölümü arpadan olsun :D

Herkese keyifli okumalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder