28 Kasım 2014 Cuma

The Ultimate Book Tag

Merhabaaaa,

Bugün bir de #booktag yapalım istedim. Yabancı bloglardan birinde denk geldim bu booktag'e. Türkçeye çevirip önce kendim cevaplayacağım sonra da birilerini etiketleyeceğim tabii ki :D Bu arada 25 soru var toplamda, bu yüzden hepsini çevirmeyeceğim çok uzun olacak yoksa :D Tag'in orjinal hali için: tık tık



1. Arbada kitap okurken rahatsızlanır mısın?

Ben her yerde okuyabiliyorum valla bana bir şey olmuyor :D

2. Hangi yazarın tarzı tamamen senlik ve neden?

Güzel soru, düşünmek lazım :D Aslında bu soru için yabancı yazarları tamamen elemek lazım diye düşünüyorum çünkü çeviri metinleri okuyoruz ve muhakkak bir şeyler kayboluyor. Yazarın tarzını tamamen göremiyoruz. O yüzden Ahmet Ümit diyorum ya. Bir kitabın akıcılığı benim için çok önemli. Ahmet Ümit'in de hiçbir kitabının akmadığını görmedim henüz :D

3. Harry Potter serisi mi yoksa Alacakaranlık Efsanesi mi? Cevabını desteklemek için 3 sebep belirt.

Alacakaranlık serisini bende okudum ve evet çok beğendim ama tabii ki Harry Potter!

1. Bir kere büyü var, büyücülük okulu var :D
2. Bu kurtadamlarda bağlanma olayı ve gidip bir bebeğe bağlanma mevzusu çok kafamı bozmuştu. İşte şimdi intikamımı aldım :D
3. E bir de Emma Watson tabii ki :D

4. Kitaplarını koklar mısın?

Haha :D Daha önce hiç denememiştim ya :D Şimdi alıp kokladım birkaç tane ama bir esprisi yok işte kağıt :D

5. Kitaplığındaki en ince kitap hangisi?

Kontrbas - Patrick Süskind - 53 sayfa

6. Kitaplığındaki en kalın kitap hangisi?

Limit - Frank Schatzing - 1247 sayfa

7. İyi bir okuyucu olduğun kadar iyi de bir yazar mısın? Geleceğinde yazarlık görüyor musun?

Kesinlikle hayır :D Okumaya devam :D

8. Daha önceden okuyup da nefret ettiğin bir kitabı hediye verecek olsaydın, hangisi olurdu?

Saatleri Ayarlama Enstitüsü :D Okurken sıkıntıdan patlamıştım.

9. Harry Potter ya da Açlık Oyunları'na benzeyen ama daha az bilinen bildiğin bir seri var mı?

Kesinlikle ! Yine Suzanne Collins'in Yeraltı Günlükleri Serisi. Aslında bu seriyi daha önce yazmış ama Açlık Oyunları ile patladı kadın :D En az Açlık Oyunları kadar bayıldığım bir seridir.

10. Zombiler mi vampirler mi?

Zombiler ya :D Özellikle Walking Dead'dekiler bazen çok tatlı oluyor :D

11. Son olarak: Komple aşk romanı mı yoksa biraz aşk sahneleri karıştırılmış aksiyonlu romanlar mı?

Bence hiçbiri ama birini seçmem gerekirse ikincisi tabii ki :D

Sıra geldi etiketlemeye. Şu kadar kişi etiketleyin diyerek sizi sıkıntıya sokmayacağım, istediğiniz kadar kişiyi etiketleyebilirsiniz. Ama bir kişi etiketleyip de bırakmayın tabii de biraz yayılsın, eğlenceli olsun :D

Ben Athena'nın GüncesiOkuma BahçesiHanesusKalemşörlük ve Naz'lı Kitaplık bloglarını etiketliyorum. Hadi bakalım! :D





8 yorum:

  1. Teşekkür ederim =)
    En kısa sürede cevaplayacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, heyecanla bekliyoruz :)

      Sil
  2. Yaptım ama sınava yetişebilmek için bütün soruları senden aldım :) Teşekkür etiketlediğin için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevapladığın için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Teşekkürleer,yaptıım :D http://nazlikitaplik.blogspot.com.tr/2014/11/mim-ultimate-book-tag.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de az önce senin yazını okuyordum :D katıldığın için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Merhabalar,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibime aldım :) Bende bloguma beklerim.
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/
    Sevgiler,
    Ebru

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkür ederim ben de blogunuza geldim :)

      Sil