12 Ocak 2015 Pazartesi

Kitap Senaryoları


1. Bütün kitaplarından kurtulman gerekiyor. Sadece belirli türlerden (Fantastik, Kurgu olmayan ve senin seçtiğin bir tür) birer tane kitap kalabilir. Hangi kitaplar kalırdı?

Oha çok zor :D Ben okuduğum hemen her kitabı deli gibi beğenirim ki böyle seçemem. Beni alın onlara dokhnmayın :D

2. Kitapçıdasın ve senden küçük birinin annesine okumayı sevmediğini söylediğini duyuyorsun. Ama annesi onun bir kitap alması konusunda ısrar ediyor. Yanlarına gidiyorsun ve okumayı fazla sevmeyenler için uygun olduğunu düşündüğün bir kitabı öneriyorsun. Bu hangi kitap?


Suzanne Collins'in Gregor serisi.


3. Kendini iyi hissetmiyorsun ve toparlanmaya ihtiyacın var.  İyi bir ruh haline girmek için hangi kitabı okursun? 

Andy Weir'dan Marslı diyorum!

4. Küçüklüğüne zaman yolculuğu yapıyorsun. O zamanki hangi kitaba kendini kaptırırdın?

Kitabı uzun süredir arıyorum ama bulamadım. Okuduğum ilk kitaplardan biriydi. Mutfaktaki Canlı Sünger!


5. Arkadaşın sana 4 günlük bir tatil sürprizi yapıyor ve bavul hazırlaman için sadece 1 saatin var. Yolda okumak için hangi kitabı alırdın?

Ahmet Ümit - İstanbul Hatırası

6. Evin soyuldu! Endişelenme, her şey yerinde ancak kitaplığın yağmalanmış. En çok hangi kitabının güvende olmasını isterdin?

Dan Brown kitaplarım kalsın bari :(

7. Arkadaşın kitabını ödünç alıyor ve berbat bir hâlde geri getiriyor. Hangisini yapardın? a) Fark etmemiş gibi davranırdın. b) Aynısından sana almasını isterdin. c) Gizlice onun bir kitabına da aynısını yapardın.

b ve c birlikte :D 

Sevgili Nazlı Kitaplık'a teşekkür ediyorum ve bu kadar geç yaptığım için de özür diliyorum. Hep bu finaller! :D Bu kadar uzun sürede yapmayan kalmamıştır sanırım, o yüzden birilerini etiketlemiyorum ama bu yazıyı okuyan herkes davetlidiir! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder