2 Haziran 2016 Perşembe

Hiçliğin Kıyısında (The Edge of Never, #1)

Kitap Adı: Hiçiliğin Kıyısında
Özgün Adı: The Edge of Never
Kitap Yazarı: J. A. Redmerski
Çeviren: Süreyye Çalıkoğlu
Yayınevi: Ephesus
Sayfa Sayısı: 467
Baskı Yılı: 2015


Hiçliğin Kıyısında'yı uzuun zamandır okumak istiyordum. Uzun biz zamanda da okudum :D Yaklaşık 10 gün elimde süründü kitap çünkü yumurta kapıya dayanınca artık kitap okumayı bıraktım bir süre :D Aslında güzel de oldu, çünkü tam öyle kafa dağıtmalık, kolay okunabilecek bir kitaptı benim için.

Kitapta Camryn'in yaptığı yolculuğu okuyoruz. Bu arada şu an düşündüm de Camryn çok güzel isim ya :D Neyse, Camryn erkek arkadaşını kazada kaybettikten sonra dağılıyor. Bir gün de bir anlık kararla otobüse atlayıp nereye gittiğini bilmeden yola çıkıyor. Ve bu yolculukta Andrew Parrish ile tanışıyor. Kızların hayalindeki o kaslı yakışıklı erkek :D



Kitabı genel olarak sevdiğimi söyleyebilirim ama Andrew ile ilgili olayın ne olduğunu anladım. Çok ortada değil miydi zaten? Bir de şu cinsellik sahneleri. Neden böyle hissettim bilmiyorum ama ikisi arasındaki ilişkinin cinsellik kısmı çok yapay ya, inanılmaz sahte geldi gözüme her şey :D Muhtemelen o kadar kusursuz olmasından kaynaklanıyor bu. Artık böyle imkansız bir şekilde kusursuz ilişkiler rahatsız ediyor beni, biliyorsunuz :D

Kitapla ilgili daha çok bir şey söyleyemem sanırım çünkü spoiler olur. Ayrıca bence her şey bu kitapta oldu zaten, yazar ikinci kitapta ne anlatacak bilmiyorum :D Hemen okumam muhtemelen ikinci kitabı. 

Böyle işte. Son olarak erotik sahnelerden rahatsız oluyorsanız bu kitabın size uygun olmayabileceğini söylemeliyim. Ama yol hikayesi falan okumayı seviyorsanız bir göz atmanızı öneriyorum.


Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 3/5
Ortalamaydı. 

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 4/5
Akıcılığı güzeldi, kolay okunuyordu. 

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Yazım hatası görmedim, baskısı da güzel. 

Orijinal isim (%10): 5/5
Orijinal isim!

Güzel kapak (%5): 4/5 
Ortalama bir kapak :D

Final puanı: 3,8

1 yorum:

  1. Bana bi mesaj atabilir misin nerden atılıyor bulamadım bi kaç konuda yardımın lazım

    YanıtlaSil