6 Temmuz 2016 Çarşamba

Fona: Ateş Lordu'nun Uyanışı

Kitap Adı: Fona: Ateş Lordu'nun Uyanışı
Kitap Yazarı: Zeynep Özdal
Yayınevi: Tulpar Yayınclık
Sayfa Sayısı: 511
Baskı Yılı: 2015


Öncelikle Zeynep Özdal'a kitabını gönderdiği için teşekkür ederim. Hem de imzalı! :D Elime gelince Temmuz'un ilk kitabı için hemen başladım ve dün akşam da bitirdim. 

Kitabı sevdiğimi söyleyebilirim. Favorilerime girdi diyemiyorum ama sevdim. Yazarı kesinlikle tebrik etmek lazım. Böylesine geniş bir evren, büyük bir kurgu, onlarca karakter ve bu boyutlarda bir kitap. Bunu yazmak çok çok zor olmalı.

Konuyu nasıl anlatacağımı bilmiyorum. O yüzden tanıtım yazısını falan incelemenizi söyleyebilirim ancak :D Ama kitaba kesinlike göz atmanızı ve ilginizi çektiyse okumanızı öneriyorum. Çünkü bu kitap Türklerin de fantastik kitaplar yazabileceğini çok iyi gösteriyor bence. Benim bu anlamda ilk deneyimimdi, memnun kaldığımı söyleyebilirim.



Bu arada bu bir seri olacak. İkinci kitabının da yakın zamanda çıkacağını duydum. Dolayısıyla okur da severseniz, çok beklemeyeceksiniz. 

Bir iki şey daha söylemek istiyorum. Birincisi kitabın içindeki çizimleri beğenmedim, çok amatör gözüküyorlar :D İkincisi de kitabın uzunluğu. Tamam konu güzel, ilgi çekici falan ama kitap çok uzun. 510 sayfa gözüküyor ama kitap boyut olarak da normalden daha büyük. Bu nedenle bu kadar uzun bir şey okumaktan biraz sıkıldım açıkçası. Daha normal boyutlarda olmasını tercih ederdim :D 

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%40): 4/5
Yepyeni bir dünya, ilginç bir konu. 

Sürükleyici ve akıcı olma (%50): 3/5
Çok uzun olmasından dolayı biraz sıkıldım. 

Basım kalitesi (%5): 4/5
Bir tane bağlaç hatası gördüm :D 

Güzel kapak (%5): 4/5
Güzel kapak. 


Final puanı: 3.5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder