11 Ağustos 2016 Perşembe

The Treatment (The Program, #2)

Kitap Adı: The Treatment
Kitap Yazarı: Suzanne Young
Yayınevi: Simon Pulse
Sayfa Sayısı: 344
Baskı Yılı: 2014


Serinin ilk kitabı olan Program'ı okuyup beğenmiştim. Özellikle de sonu! O son sahne bomba gibiydi ve Türkçeye çevrilmesini asla bekleyemem, ne olduğunu öğrenmem lazım diyerek ikinci kitap olan The Treatment'a başladım.

Ama yazara acayip kızgınım! Çünkü ilk kitaba o sahneyi yazıp ikinci kitapta tek kelime etmedi! Ne demek bu ya? :D Neydi o sahne, niye öyle oldu. Sanki orayı hiç yazmamış gibi devam etmiş ikinci kitapta ve ben sinir oldum :D Belki üçüncü kitapta vardır ama okumayı pek düşünmüyorum. En azından yakın zamanda.


İlk kitaba spoiler vermeden bunu nasıl anlatırım bilmiyorum. Ama ilk kitapta biraz distopyaya dönmeye başlamıştı, burada iyice hissediyoruz bence onu. Hep bir koşuşturmaca, oradan oraya kaçma, isyan falan işte :D

Seri 3 ana kitaptan oluşsa da 3 tane de yan kitabı var. Eğer ilginizi çektiyse okuyabilirsiniz. Dediğim gibi ilk kitabı sevmiştim ama ikinci kitap beni hayal kırıklığına uğrattı. Üzüldüm yani. Çok güzel yerlere gidebilirdi bence bu seri.

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%40): 3/5
Yazara olan sinirimi buradan çıkarıyorum :D


Sürükleyici ve akıcı olma (%50): 3/5

Akıcıydı hızlı okunuyordu ama öyle sürüklemedi yani beni kitap. 

Baskı kalitesi (%5): 4/5
Ebook olarak okudum, o yüzden baskı için bir şey diyemem ama birkaç yazım hatası takıldı gözüme.   

Güzel kapak (%5): 3/5

Kapağı çok kötü ya. Birkaç versiyonu var, hepsi kötü :D

Final puanı: 3,05

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder