11 Eylül 2016 Pazar

Şeytanın Rüya Kapanı (The Devil's, #2)

Kitap Adı: Şeytanın Rüya Kapanı
Özgün Adı: The Devil's Dreamcatcher
Kitap Yazarı: Donna Hosie
Çeviren: Aslı Karadeniz
Yayınevi: Novella Dinamik
Sayfa Sayısı: 382
Baskı Yılı: 2016


İlk kitabı çok sevdiğim için gelir gelmez Şeytanın Düş Kapanı'na başlamıştım ama 10 sayfa falan okuduktan sonra olayları tam hatırlamadığımı fark ettim. O yüzden hızlıca, 3 saat içinde falan, ilk kitap olan Şeytanın Stajyeri'nin tekrar okudum. 

İlk kitabı Mitchell'in ağzından okuyorduk, bu kitabı bize Medusa anlatıyor. İlk kitabın sonunda olan olaylardan sonra nasıl devam edeceğini falan merak ediyordum. Bu spoiler sayılmaz herhalde, zaman çizgisi değiştiği için bu kitap da ona göre gidiyor. 



Açıkçası ben ilk kitabı daha çok sevmiştim. Çünkü zaman yolculuğu ve paradokslar gibi hayran olduğum detayları vardı. Bu kitapta ise bir görev var diyebiliriz. Şeytan'ın Rüya Kapanı çalınıyor, böylece Şeytan Takımı da bu rüya kapanını bulmak için tekrar bir araya gelip maceraya başlıyor 

Bu serinin iki kitabı daha var. Muhtemel isimleri Şeytanın Ölüm Meleği ve Şeytanın Atlısı (?) olacak diye düşünüyorum. İkinci kitap da bize son sayfalarda Ölüm Meleği'ni göstererek aslında üçüncü kitaba hazırlık yapmış ve merakta bırakmış oldu :D

Bu seriyi seviyorum. Çünkü cehennemde geçmesi gibi çok özgün ve eğlenceli bir yönü var. Bu yüzden okumanızı tavsiye ederim.

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 4/5
Güzeldi.

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5
Bu sabah bir buçuk saatte 200 sayfa falan okudum :D

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Gayet güzeldi.

Orijinal isim (%10): 5/5
Seride orijinal isimleri kullanmaları güzel. 

Güzel kapak (%5): 3/5 
Rengini çok sevdim ama kapaktaki kadını pek sevemedim :D

Final puanı: 4,55

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder