1 Ekim 2016 Cumartesi

Ada Yanıyor (Nil, #3)

Kitap Adı: Ada Yanıyor
Özgün Adı: Nil on Fire
Kitap Yazarı: Lynne Matson
Çeviren: Bilge Turan Zourbakis
Yayınevi: Yabancı
Sayfa Sayısı: 488
Baskı Yılı: 2016


Sonunda Ada serisini bitirdim. İkinci kitabın ortalarından itibaren biraz sıkılmaya başlamıştım. Bu kitap da çok güzel bir final yapsın, bir şeyler yapsın ve beni geri kazansın diye ümit ettim ama olmadı. Bu seri ortalama bir seri olarak veda etti benim için.

Son kitap olduğu için konudan bahsetmem mümkün değil ama pek de bir şey olmuyor zaten :D Dediğim gibi okurken sıkıldım, artık bitsin yani diye düşündüm. 

Ama bu kitapta Ada'nın kendisini duymayı, duygu ve düşüncelerini okumayı sevdim. Genel olarak Ada'nın hikayesini de sevdim. Ama bilmiyorum ya, seriyi "vay be!" diye hatırlamak isterdim ama bunun için aradığımı bulamadım.



Snapchatte falan gördüyseniz, bu seriye bir maraton çekiyordum. Çektim de. Ama kamerayı uygun tutmadığım için videonun kenarlarında siyahlık olacaktı. O şekilde benim hoşuma gitmediği için de yayınlamamaya karar verdim. Başka serilere kısmet artık! :D


Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 4/5
Benim için ortalamaydı.

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 4/5
Kitaplar bir tık sıkıcı olsa da enteresan bir şekilde hızlı okunuyor :D

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 4/5
Çeviride takıldığım birkaç nokta vardı, özellikle şu "duydum" ifadeleri :D

Orijinal isim (%10): 3/5
Nil on Fire!

Güzel kapak (%5): 3/5 
Ortalama yine :D

Final puanı: 3,85

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder