28 Şubat 2017 Salı

Barbarlar Şehri

Kitap Adı: Barbarlar Şehri
Özgün Adı: City of Savages
Kitap Yazarı: Lee Kelly
Çeviren: Melda Dincel
Yayınevi: Yabancı
Sayfa Sayısı: 384
Baskı Yılı: 2017


Ah Barbarlar Şehri, vah Barbarlar Şehri :D Neden hiç sevemedim seni, neden beklentilerim hiç karşılanmadı Barbarlar Şehri :D

Kitap bize bir distopik dünyayı anlatıyor. Bir savaş sonrası dünyası. Kırmızı Müttefikler denen grubun New York'a saldırmasının üzerinden 20 yıl geçmiş. Geride kalan insanlar Rolladin denen bir kadının liderliğinde grup olarak yaşıyorlar.

Phee ve Sky da anneleriyle birlikte yazları dışarda geçirirken, kış sezonunda bu kampa gelip burada hayatlarını sürdürüyorlar. Ama kampta tabii her şeyin çok da iyi gitmediği ortaya çıkıyor. Rolladin'in savaşla ilgili bazı yalanlar söylediğini keşfediyorlar.



Bundan sonra da biraz koşuşturmaca başlıyor ve böyle de ilerleyip gidiyorlar işte. Kitapta beni heyecanlandıran, sürükleyip götürecek bir şey olmadı. Kitabı artık bitsin diye hızlıca okudum yani dün akşam.

Ayrıca kitapta asla çözemediğim bir şey var: Neden fuhuş efendileri? Kampta gardiyan olarak görev yapan insanlara bu isimleri vermişler. Başlarken gerçekten fuhuş yaptırdıklarını falan düşünmüştüm ama hiç alakası yok :D


Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 3/5
Meh :D Ortalamaydı :D

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 2/5
Çok sürükleyici olduğunu söyleyemeyeceğim. 

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 4/5
Bazı yazım hataları gördüm kitap boyunca.

Orijinal isim (%10): 5/5
Güzel :D

Güzel kapak (%5): 5/5 
Kapağını, özellikle cilt sıvamasını inanılmaz beğendim! 

Final puanı: 2,9

1 yorum:

  1. Merhabalar kitaplari tanitirken seri mi, serinin kac kitabi yurtdisinda kacincisi basilda bizde kacinci gibi bilgeleri de ekleseniz aslinda cokkkk bilgilendirici olur �� tesekkurler. Cogu yayin evi serileri 1. 2. Kitap diye yazmadan basiyor surekli internetten takip edip siralama bakamizi bekliyorlar sanirim ��

    YanıtlaSil