7 Şubat 2017 Salı

To All the Boys I've Loved Before (To All the Boys I've Loved Before, #1)

Kitap Adı: To All the Boys I've Loved Before
Kitap Yazarı: Jenny Han
Yayınevi: Simon & Schuster Books
Sayfa Sayısı: 369
Baskı Yılı: 2014


Biliyorsunuz, Pegasus bu kitabı yakın zamanda çevirdi ve satışa çıkardı. Fuardayken alıp almamak konusunda kararsız kalmıştım ama beğeneceğimden çok emin olamadığım için almadım, e-book olarak okurum demiştim. İşte, okudum da! :D

Konusunu az çok bildiğim için direkt öyle başlayacak diye düşünmüştüm, o yüzden başlarda biraz afalladım, ne oluyor niye öyle gitmiyor diye :D Ama sonra işler rayına girdi, ben de keyifle okudum kitabı.

Kitabı sevdiğimi gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. Kitabın adı ve kapağı nedense bana hani böyle çok aşırı bayacak, yapış yapış aşk okuyacakmışım hissi vermişti. Ama gerçekten hiç öyle olmadı. Hatta aksine, çok gerçek, çok doğal, gayet tatlı ve sıcak bir hikaye vardı kitapta.



Lara Jean, gayet tatlı bir kız ve kendisini çok sevdim, daha önce platonik sayılabilecek şekilde aşık olduğu beş erkeğe mektup yazmış. Ama kendi kendine yazmış yani, mektupları göndermek gibi bir niyeti kesinlikle yok. Ama sonra bir şeyler oluyor ve mektuplar sahiplerine gönderiliyor. Ve Lara Jean kendini oldukça zor durumlarda buluyor.

Hikaye aslında çoğunlukla o erkeklerden biriyle -aslında ikisiyle de diyebiliriz- geçse de biz Lara Jean'in yazdığı tüm mektupları okuyor ve tüm erkeklerle de karşılaşıyoruz.

Dediğim gibi bence gayet sıcak, okuması keyifli ve eğlenceli bir kitaptı. Bu tarz okumayı sevseniz de sevmeseniz de bu kitabı öneriyorum. Bence seveceksiniz :D


Özgün konu ve güzel bir kurgu (%40): 4/5
Bence güzeldi, ben sevdim. 


Sürükleyici ve akıcı olma (%50): 4/5

Bu da iyiydi.

Baskı kalitesi (%5): 5/5
E-book olarak okudum ama edisyonunda falan bir problem yoktu. 

Güzel kapak (%5): 3/5
Kapağı çok iyi de değil çok kötü de değil bence. 

Final puanı: 4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder