31 Mart 2017 Cuma

Şah (The Blackcoat Rebellion, #3)

Kitap Adı: Şah
Özgün Adı: Queen
Kitap Yazarı: Aimée Carter
Çeviren: Melda Dinçel

Yayınevi: Ephesus
Sayfa Sayısı: 362
Baskı Yılı: 2017


300 yıl önce bitirdiğim Şah'ın yorumunu ancak girebiliyorum :D Az önce düşündüm de, bu seri öyle hafızamda yer edecek bir seri olmamış, olmayacak. O yüzden üzüldüm biraz. Daha çok sevmek istemiştim bu seriyi. 



Konuyu falan hiç anlatmayacağım tabii ki final kitabında. Ama isyan devam ediyor, gelişiyor falan yani :D Sonlara doğru Kitty ile Daxton'ın canlı yayın olayını epey sevdim. Onun dışında beni aşırı heyecanlandıran, okurken deli eden bir şeyler olmadı açıkçası. 

Böyle işte. Bir seriye daha veda etmiş oldum. Daha önceden de söylediğim gibi Piyon'a bayılmıştım. Ama sonra serideki keyfim yavaş yavaş azaldı sanki benim için. Ama yine de okumanızı tavsiye ediyorum. 


Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 3/5
Güzeldi.

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 4/5
Kitaplar hızlı okunuyor gerçekten. 

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Güzeldi.

Orijinal isim (%10): 0/5
Queen Vezir taşı için kullanılıyor :D

Güzel kapak (%5): 3/5 
Ortalama :D

Final puanı: 3,25

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder