23 Temmuz 2017 Pazar

Ay Işığı Sokağı

Kitap Adı: Ay Işığı Sokağı
Özgün Adı: Die Mondscheingasse
Kitap Yazarı: Stefan Zweig

Çeviren: Regaip Minareci

Yayınevi: Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları
Sayfa Sayısı: 74
Baskı Yılı: 2017

#herhaftabirklasik'te bu hafta Ay Işığı Sokağı'nı okudum. Modern klasikler dizisinde en son çıkan Zweig kitabıydı bu. İçinde Zweig'a ait beş hikaye var, hikayelerden biri de kitaba adını vermiş tahmin edebileceğiniz gibi :D

Açıkçası pek bana hitap eden hikayeler okuyamadım bu kitapta. Benim en çok beğendiğim hikaye Leporella oldu ama onu okurken bile sıkıldım. Neden böyle oldu bilemiyorum, kitap yanlış bir zamana falan denk gelmiş olabilir. Ama hikayeleri okurken gerçekten pek keyif alamadım, hepsinde sıkıldım. Üstelik kitabın tamamı 74 sayfa zaten, dolayısıyla hikayeler de kısacıktı hep.

Öyle işte, özetle pek sevemedim bu kitabı. Zweig'dan çok daha iyi kitaplar okudum bence :D Siz okursanız ne düşünürsünüz bilemiyorum tabii :D



Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 2/5
Pek bana hitap edemedi. 

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 2/5
Okurken epey sıkıldım. 

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Gayet güzeldi. 

Orijinal isim (%10): 5/5
Olmuş sanırım :D

Güzel kapak (%5): 4/5 
Kapağı güzel, ilgi çekici bence. 

Final puanı: 2,55

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder