12 Temmuz 2017 Çarşamba

Bu Bizim Hikayemiz

Kitap Adı: Bu Bizim Hikayemiz
Özgün Adı: This is Our Story
Kitap Yazarı: Ashley Elston

Çeviren: Ezgi Kızmaz

Yayınevi: Yabancı
Sayfa Sayısı: 327
Baskı Yılı: 2017

Bir süredir beni takip ediyorsanız siz de fark etmişsinizdir, bazı kitapları çok beğendiğim için onların yorumlarını yaparken çok coşkulu oluyorum. Bu yorumda da o coşkuyu epey göreceksiniz çünkü kitap ÇOK GÜZELDİ.

Çocukluktan beri arkadaş olan beş genç erkek. Hepsi de epey varlıklı ailelerin çocukları. Çocuklardan birinin ailesine ait bir arazide ava çıkıyorlar düzenli olarak. Yine bir sabah ava gidecekler. Ancak önceki gece sabaha kadar parti yapmışlar, alkol, uyuşturucu ne ararsanız kullanılmış. Ve bu halde yine de avlanmaya çıkıyorlar. Ve çocuklardan biri ölü bulunuyor. Geri kalan dört oğlan var. Ama hiçbiri Grant'i vuran silahı kullandığını itiraf etmiyor. Aralarında bir söz veriyorlar. Hepsi aynı hikayeyi anlatacak ve bu işten birlikte kurtulacaklar.

Tabii ki ultra zengin ailelerin çocuklarının böyle bir olaya karışması skandal etkisi yaratıyor. bir dava süreci başlıyor ama zengin babalar dört koldan baskı yapmaya başlıyor. Biz de davayı alan hakimin yanında staj yapan Kate'in etrafında okuyoruz hikayeyi. Ölen çocukla bir bağı var, ne olduğunu söylemeyeceğim, ve bu nedenle davanın bu şekilde üstünün örtülmesine izin vermek istemiyor.


Kitap inanılmaz güzeldi. Ben normalde, günlük okuma rutinim olarak ortalama 100 sayfa okurum ve o gün için kitabı elimden bırakırım. Ancak kitap o kadar heyecanlı ve sürükleyiciydi ki bırakamadım. Okudukça okudum ve kendi kendime "ben bu kitabı bugün bitirmezsem gece uyuyamam" dedim :D 

Kitabı okumadan tam olarak anlayabilir misiniz bilemiyorum ama bir kitaptan istediğim olay tam olarak bu. Yani beni tavlamak istiyorsanız böyle bir kurguyla gelin :D Hiçbir zaman düşmeyen bir tempo, meraktan tırnak yedirtecek bir kurgu, tatmin edici bir son. BANA BUNLARLA GELİN :D

Her ne kadar kitabı Kate'in ağzından okusak da yazar çok ufak bölümler şeklinde katili de eklemişti işin içine. Ara ara çıkıp o da bir şeyler söylüyordu bize. Bu detayı da gerçekten çok sevdim. Gerilimi arttırdı, iyice merak ettirdi :D

Bir Temmuz okuma listesi yapmıştım ve epey de sadık ilerliyordum ancak bu kitap elime geçince dayanamayıp hemen okumaya başlamıştım. İyi ki de okumuşum. Bu kadar şeyden sonra, "öneriyorum, alın okuyun" falan dememe gerek var mı? :D

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 5/5
Çok iyiydi. 

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5
Maksimum 4 saat veriyorum bitirmeniz için :D

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Gayet güzeldi. 

Orijinal isim (%10): 5/5
Yaşasın! :D

Güzel kapak (%5): 5/5 
Kapağı ÇOK GÜZEL. Konusuna falan bakmadan önce sadece kapağı için istedim bu kitabı :D

Final puanı: 5

1 yorum: