4 Temmuz 2017 Salı

Kocaman Kalpli

Kitap Adı: Kocaman Kalpli
Özgün Adı: Géant
Kitap Yazarı: Jo Hoestlandt

Çeviren: Azade Aslan

Yayınevi: Günışığı Kitaplığı
Sayfa Sayısı: 96
Baskı Yılı: 2017

Bunu yazmaya başladım ama bir yandan da sadece Goodreads'de mi yazsaydım diye düşünüyorum çünkü söyleyecek pek bir şeyim yok, çok kısa bir yazı olacak gibi duruyor.

Kocaman Kalpli'yi geldiğinden beri epey merak ediyordum çünkü kapağı çok tatlı. Kitabın içinde illüstrasyonlar da var. O yüzden ekstra tatlı! :D Günışığı Kitaplığı'nın bu tatlış çocuk kitaplarını çok seviyorum. Arada kafa dağıtmak için harikalar!


Louis ufak tatlı bir çocuk. Babasıyla birlikte koyun otlatıyorlar ve bunu yaparken de upuzun cambaz ayaklıkları kullanıyorlar. Ama sonra işler istenildiği gibi gitmiyor ve Louis annesiyle birlikte büyük bir kente taşınmak zorunda kalıyor. Hem çok sevdiği ayaklıklardan vazgeçmek zorunda kalıyor hem de bu büyük şehre uyum sağlamaya çalışıyor. 

Kısacık bir kitap, bir saat bile sürmez okuyup bitirmeniz. Ama pek çok derde deva olduğunu düşünüyorum :D Hani bazı zamanlar canınız yataktan çıkmak istemez ya, işte tam o zamanlarda yorganın altına kıvrılıp okumalık. Hastayken falan da çok iyi gider :D Reading Slump zamanlarında da çok güzel bir kurtarıcı olabilir bence. 

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 4/5
Güzeldi. 

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5
96 sayfa, çizimler var, çocuk kitabı. Başka bir şey söylemeye gerek var mı? :D

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Bir problem yoktu. 

Orijinal isim (%10): 0/5
Maalesef :D

Güzel kapak (%5): 5/5 
Kapak aşırı tatlı ya!

Final puanı: 4,15

1 yorum: