13 Aralık 2017 Çarşamba

Gözlerindeki Canavar (Monster in His Eyes, #1)

Kitap Adı: Gözlerindeki Canavar
Özgün Adı: Monster in His Eyes
Kitap Yazarı: J. M. Darhower
Çeviren: Arzu Altınanıt

Yayınevi: Yabancı
Sayfa Sayısı: 443
Baskı Yılı: 2017

Bu seri elime geçtiğinden beri merak ediyordum aslında. 50 Ton tadında bir şeyler okumak istiyordum ve bu seri de tam öyleymiş gibi gelmişti görünce. Öyleymiş :D

Klasik bad boy kurgusu bence. Aşırı yakışıklı, orta yaşlı, zengin adam. Asla iyi değil. İnsanlardan hoşlanmıyor. Ne demekse bu? :D Sık sık kötü olduğunu vurgulamayı seviyor. Benden uzak durman gerekiyor. Ben iyi bir adam değilim. Ağzına kürekle vuracaksın o zaman görecek iyi adamı :D

Ve tabii ki safti üniversite öğrencisi kız. Adamı görünce ağzının suları akıyor. Bu adam bana neden baksın triplerine falan giriyor. Ama kader işte, adam sırılsıklam aşık oluyor bu ultra sıradan kıza :D Sonra da işte mütemadiyen seks yapıyorlar. Adam tabii "kötü" olduğu için seksin içeriğini tahmin edebilirsiniz :D Olayı şiddeti fazla arttığında durabilmesi için şifre falan belirliyorlar :D 



Böyle gömdüm ama bu kadar kötü bir kitap olduğunu düşünmüyorum :D Yani kurgu çok klişe sadece. Ama çok hızlı okunuyor, su gibi akıyor kitap. Ve okurken de keyif aldım. Öyle gözlerimi devirerek falan okumadım. Sonu da bayağı şaşırttı beni. Son 40 sayfada falan ortaya çıkan şeylere "yok artık!" dedim :D Doğrusu şimdi düşününce, bu kadar klişe kurgunun oraya gideceğini tahmin etmek için üstün zekalı olmaya gerek yok ama yine de şaşırdım yani :D

Bence kötü bir kitap değil. Yani, çok kötü bir kitap değil. Ara sıra okuma alışkanlıklarınızdan uzaklaşıp çerezlik bir şeyler okumak için güzel bir seçenek bence. Ama bana bir kitap öner deseniz, muhtemelen aklımın ucundan bile geçmez bu kitap :D 

Bir de yazar iki kitap daha ne anlattı bu kadar merakımdan dolayı devam kitaplarını da okuyacağım sanırım. İkinci kitabı biraz kurcaladım, sanırım Vitale'in bakış açısıyla aynı olayları okuyacağız. Buna tamam diyebilirim. Ama üçüncü kitapta hala ne yazıyorsun be kadın!? :D

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 2/5
Meh :D

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 5/5
Akıcılığa lafım yok :D

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Güzeldi. 

Orijinal isim (%10): 5/5
Serinin diğer kitaplarında bozulsa da burada orijinal isim korunmuş :D

Güzel kapak (%5): 3/5
Benim zihnimde canlanan Ignazio Vitale ile alakası yok bu adamın :D

Final puanı: 3,85

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder