2 Şubat 2018 Cuma

En Yakın Uzak

Kitap Adı: En Yakın Uzak
Özgün Adı: The Nearest Faraway Place
Kitap Yazarı: Hayley Long
Çeviren: Esma Fethiye Güçlü

Yayınevi: Genç Timaş
Sayfa Sayısı: 271
Baskı Yılı: 2017

En Yakın Uzak, uzun zamandır merak ettiğim bir kitaptı. Kapağı falan çok tatlı değil mi sizce de? Sonunda elime alıp bir çırpıda okuyabildim. İki kardeşin hikayesini okuyoruz, Griff ve Daylan. Bir araba kazası geçiriyorlar ve ebeveynlerini kaybediyorlar. Sonrasında da yeni bir ev, mutlu bir gelecek edinmeye çalışıyorlar. 

Kitabı okurken bir yerden sonra, hep böyle mi devam edecek, hiç mi bir şey olmayacak diye düşünüp azıcık sıkılmaya başladığımı hissetmiştim. Fakat sonra, bir şey oldu! O kadar güzel bir şey oldu ki kitap beni adeta can evimden vurdu ve bambaşka bir şeye dönüştü. Sonlara yaklaşırken bana sunduğu o detay kitabı çok sevmeme sebep oldu.



Sıcacık bir hikaye okuyorsunuz bu kitapta. 14-15 yaşındaki bir abinin kardeşini her koşulda korumaya çalışmasını izliyorsunuz. Kendisine ne olursa olsun, ne olursa olsun, yine de kardeşinin mutluluğunu düşünmesine şahit oluyorsunuz. İçinizi ısıtıyor, kalbinize dokunuyor Dylan.

Bu kitabı mutlaka okumanızı tavsiye ediyorum. Kitabın size sunduğu o inanılmaz detayla karşılaşıp benim kadar şaşırmanızı, sonra içinize bir sıcaklık dolmasını istiyorum.

Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 5/5
Çok tatlıydı.  

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 4/5
Kısa bir kitap zaten, gayet kolay okunuyor. 

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Gayet güzeldi. 

Orijinal isim (%10): 4/5
En Yakın Uzak Yer olsa tam olacakmış :D

Güzel kapak (%5): 5/5
Kapağı aşırı tatlı geliyor bana ya :D

Final puanı: 4,45

1 yorum:

  1. Burda yorumlara devam ettigini yeni ogrendim omer abi cok sevindim

    YanıtlaSil