1 Nisan 2018 Pazar

Cam Şato (Throne of Glass, #1)

Kitap Adı: Cam Şato
Özgün Adı: Throne of Glass
Kitap Yazarı: Sarah J. Maas
Çeviren: Deniz Başkaya

Yayınevi: Dex
Sayfa Sayısı: 499
Baskı Yılı: 2015

Cam Şato 2-3 yıldır kitaplığımda bekleyip duruyordu. Sonra Dex yeni kapaklarla bastı, kitaplar yeniden gündeme geldi. Ben de sürekli okuyayım deyip duruyor ama bir türlü elime almıyordum. En sonunda yeter artık okuyorum dedim ve başladım.

Başlamaz olaydım :D Kitabı bitirmek için büyük bir savaş verdim gerçekten :D Çünkü kitap inanılmaz sıkıcı ve ilgimi çekmeye bir kilometre bile yaklaşamadı. Dünyası, karakterleri, konusu, olay örgüsü... Hiçbirini merak etmedim. Kitabı o kadar dümdüz okudum ki anlatamam yani :D Kitapta merakımı cezbetmiş yegane şey Elena'nın sonlarda bahsettiği kan bağı olayı. Onun için de tabii ki seriye devam etmeyeceğim, elbet birinden öğrenirim :D



Konusunu da anlatıp gideyim o zaman ben :D Celaena bir suikastçı. Bir ara yakalanmış mı ne olmuş, maden gibi bir yere hapse gönderilmiş. Kral kendine yeni bir yaver aradığı ve Celaena da çok iyi dövüşçü falan olduğu için prens tarafından bulunduğu yerden alınıyor ve yaver seçimleri için yapılacak yarışmalara getiriliyor. Sonra işte bu yarışmalar süresince sarayda bir şeyler oluyor falan filan. Konusunu anlatırken bile sıkıldım :D

Serinin çok seveni var mı bilmiyorum. Ama bu seri değilse bile bu yazarın çok sevildiğini biliyorum. Aslında sevebileceğim bir konuydu ama yazarın kaleminden midir nedir, kılımı kıpırdatamadı koca kitapta :D 


Özgün konu ve güzel bir kurgu (%35): 3/5
En fazla meh diyebilirim yani :D 

Sürükleyici/Akıcı olma (%45): 1/5
Üzgünüm ama sıkıntıdan öldüm. :D

Çeviri ve baskı kalitesi (%5): 5/5
Bir sorun görmedim.  

Orijinal isim (%10): 0/5
Throne? Şato? :D

Güzel kapak (%5): 3/5
Yeni kapakları çok daha güzel :D

Final puanı: 1,9

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder